Frukostseminarium: Lyckas med din satsning på AI inom marknadsföring

AI har potential att skapa ännu större utväxling på dina marknadsföringsinsatser. Men hur kan du vara säker på att dina satsningar på AI kommer att ge dig den effekt du hoppas på?

Kom och lyssna på Colin Shearer som

– beskriver hur AI kombinerat med kreativitet kan ta personlig marknadsföring till nya nivåer

– visar på insikter om hur du undviker fallgropar vid införande av AI

– ger dig en praktisk femstegsplan som maximerar effekten och delar värdefulla lärdomar från kunder som har använt AI för att öka deras marknadsföringseffektivitet och leverera imponerande avkastning i detaljhandel och abonnemangstjänster. Vi tittar på några kundcase.

Läs mer och anmäl dig på godmorgon.houseoffriends.se

26 April

08.15 – Frukost

08.45 – Så lyckas du med AI

09.45 – Slut

Colin Shearer

Colin Shearer is among the founding fathers of predictive analytics, the SPSS Modeler inventor, and modern analytics godfather. He is a recognised expert in advanced data analytics, machine learning, and artificial intelligence. Colin has worked with start-ups and global companies such as SPSS and IBM. Today, Colin is CBDO at Agillic and is heading Agillic’s work with artificial intelligence and analytics.

Succén är ett faktum och seminariet den 29 mars är blev fullbokat. Tack vare det stora intresset ges nu ett nytt tillfälle den 26 april. Välkommen!